Op elk moment verzekerd zijn van de actuele situatie.

We zien dat ondernemers die het moeilijk hebben, maar ook ondernemers die juist in deze tijd meer omzetten, veel extra klantvragen ontvangen. Die klantvragen, gepaard met vaak een hoger ziekteverzuim of afwezigheid van medewerkers, leidt tot langere wachttijden.

Gezien de omstandigheden een begrijpelijke situatie, maar niet wenselijk. Niet voor uw onderneming, niet voor uw klanten.

Wij willen u graag ontlasten. Samen zetten we binnen een dag EazyChat op: een geautomatiseerde chatbot functie. Dag en nacht kunnen uw klanten op uw website vragen stellen over uw producten, levertijden, betaalregelingen of waarover dan ook. U kunt zelf nieuwe berichten of antwoorden plaatsen, zodat uw klanten op elk moment verzekerd zijn van de actuele situatie.

Heeft u hier vragen over?

Bel vandaag nog met Raphael Muskitta, telefoon 06 11 10 83 47

Of vul onderstaand formulier in, dan nemen we spoedig contact met u op.

Solidair

Natuurlijk hanteren we in deze barre tijden een solidair tarief. Het 1e jaar betaalt u slechts € 399,00. Inbegrepen zijn ontwerp, bouwen, plaatsen content, chat functie, hosting, domeinnaam en een responsive webpagina. Als u na een jaar wilt verlengen, betaalt u € 99,00 per jaar.

Tarieven zijn exclusief 21% BTW.

Veelgestelde vragen!

Jazeker, u mag gewoon nog een afspraak maken op één van onze locaties.


Wij vragen u een bezoek uit te stellen wanneer u last heeft van verkoudheids- of griepklachten.

Wij verzoeken u even contact met ons op te nemen via 0800 0000 000. Dan bespreken we samen graag een passende oplossing.

Wij werken momenteel alleen op afspraak. Daardoor komt u minder in contact met andere mensen. 

Daarnaast hebben ons personeel verschillende veiligheidsinstructies meegegeven.


Dat houdt onder meer in dat ze regelmatig de handen wassen én de apparatuur reinigen. We zijn ook voorzichtig met fysiek contact.
Daarom schudden we momenteel uw hand niet.


Ook ons personeel blijven thuis bij verkoudheids- of griepklachten. 

Meer informatie rondom richtlijnen voor ons personeel kunt u hier vinden.

Wanneer u 24 uur klachtenvrij bent, mag u weer een afspraak maken.

Als uw product niet meer goed functioneerd, kunt u bij ons een afspraak maken voor een check.

Zolang alle veiligheidsvoorschriften strikt nageleefd worden zullen leveringen aan huis gewoon doorgaan.
Heeft u een defect product? Dan kunt u contact met ons opnemen voor een passende oplossing.

Actuele openingstijden kunt u hier vinden.

We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer volledig - en op een veilige manier - van dienst te kunnen zijn. Heeft u vragen, dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Samenwerken in barre tijden

Honderdduizenden ondernemers worden direct geraakt door het coronavirus: opdrachten vallen weg, personeel moet naar huis en zaken moeten dicht. Het is ellende op dit moment en de pijn zal helaas nog wel een tijd aanhouden. Om deze reden stellen wij (eazyonline & Soleo Media) onze middelen beschikbaar om tegen minimale kosten te helpen bij het opzetten van de informatiestroom over het coronavirus en de aanpassingen en veranderingen die dit met zich meebrengen voor de onderneming.

Op deze manier kunnen wij toch ondernemers een hart onder de riem te steken in deze lastige tijden.

Wilt u ook kijken of we uw onderneming kunnen helpen?
Vul dan het formulier in of bel 026 12 34 567

Wat kunt u verwachten

  • (Prijsstelling en aanbod)


  • Een platform waar u duidelijk kunt weergeven wat de impact van het coronavirus voor uw bedrijfsvoering en voor uw klanten betekend.

  • Een geautomatiseerde chatbot functie om uw klanten 24/7 direct te woord te staan voor vragen en antwoorden.

  • Een platform waar u het laatste nieuws en berichten kunt plaatsen om uw klanten op de hoogte te houden.

  • Snel, veilig en op elk apparaat een perfecte weergave.